51 løpere kjempet i flotte forhold
51 spreke løpere – 47 herrer og 4 damer – fullførte kveldens torsdagsløp som var årets 21. Blant deltakerne hadde vi to debutanter som vi ønsker hjertelig velkommen til fellesskapet!
Det var igjen flotte forhold i Kalnesskogen, og mange kunne nyte en fin løpskveld. I toppen tok Marius Klavestad Hansen sin tredje seier for året, mens Annika Pinaas ble beste dame.
Takk til alle som stilte til start og bidro til nok et vellykket torsdagsløp. Vi gleder oss allerede til neste uke! 😊









